Daar gaan we weer. Discriminatie gelegaliseerd van overheidswege. Een soort apartheid slaat toe in Nederland. De scheiding van liefhebbers van motorrijden van de “andere” Nederlanders. De Volkskrant schreef er op 30 Maart over. “AMBTENAREN DIE LID ZIJN VAN MOTORCLUB RISKEREN ONTSLAG” kopt de krant. Mensen die ambtenaar zijn en lid zijn van motorclubs “als” Hells Angels of Satudarah riskeren ontslag. (Is daar een standaard voor om te bepalen of een club “als” H.A. of Satudarah is?) Zelfs als zij geen strafblad hebben. Je mag wel lid zijn van pedofielenclub Martijn. Dan kun je gewoon als ambtenaar aan het werk. Maar rijd je op een motor, dan ga je bikersgroepje baan kwijtraken. Als je lid bent van een zogenaamde 1% club, die gezien worden als criminele netwerken, dan ben je de lul. Dan word je gediscrimineerd, ontslagen, eruit gegooid. Ben je lid van de pedoclub, die immers niet gezien word als een crimineel netwerk, dan kun je gewoon blijven werken. Wat gaat dit land naar de kloten zeg. Op topsnelheid!! Overal komen instanties geld halen van je. Hogere belastingen, BTW omhoog, huren omhoog, accijns omhoog, waterschapslasten omhoog. Ze willen maar geld, niemand die eens vriendelijk vraagt :”heb je het wel?” Nee, als je in Nederland iets niet kunt betalen, krijg je een boete! Ons inkomen word afgenomen, onze vrijheid ingeperkt, pedofielen mogen gewoon een clubje hebben en motorrijders, die gewoon op twee wielen willen rijden en van frisse lucht houden, mogen straks niet meer werken. Want, let op… als de staat je als ambtenaar niet wil hebben (omdat je motor rijdt), willen straks andere werkgevers je ook niet meer hebben. Daar word vast wel een legitiem excuus voor gevonden. Joris Demmink, een van de hoogste pieven bij justitie werd talloze malen beschuldigd van pedofilie. Maar kon gewoon zijn baan houden bij justitie. En de lijst van pedofielen in overheidsdienst is eindeloos lang.

Het is scheef. Rijden op een motor kost je je baan, je inkomen en brengt mensen daardoor aan de rand van de afgrond.

Er lopen een paar strafzaken tegen leden van motorclubs. Zo’n 40 zaken. Maar hoeveel strafzaken lopen er tegen leden van de ANWB? Of tegen mensen die lid zijn van de bibliotheek? Let op, even een citaat uit de Volkskrant:” Volgens de minister past zo’n lidmaatschap niet bij een goede ambtenaar en kan een weigering dit lidmaatschap op te zeggen, worden gezien als ‘plichtsverzuim’.blikmans
‘Het ambtenarenrecht en het integriteitsbeleid bieden voldoende mogelijkheden om als werkgever maatregelen te nemen als sprake is van plichtsverzuim’, schrijft de minister. Ontslag is daarbij de uiterste maatregel. Het vertrouwen in de overheid wordt geschaad als een ambtenaar lid is van een motorclub waarvan de leden ‘zich erop laten voorstaan min of meer structureel normen en wetten te overtreden.
” (Volkskrant)

Plichtsverzuim??? Hoe komt hij erbij. Als iemand dus zijn/haar werk jaaaren prima doet maar blijkt dan lid te zijn van een motorclub, dan is er ineens sprake van plichtsverzuim? Naar mijn mening is die Plasterk het levende bewijs dat je niet aan een boom hoeft te hangen om een eikel te zijn. Want dit komt van hem af dus.

En de media doen lustig mee. Op vele fronten. Andre van der Toorn, je weet wel, die kleine hufterige krullenbol van “Wegmisbruikers” noemt motorrijders steeds “motorduivels” of “wegpiraten” . Stemmingmakerij ten top door deze wegkabouter. Kranten en omroepen zijn er als de spreekwoordelijke kippen bij als ergens iets door een motorrijder gedaan word. De motorrijder. De melaatse paria van de nabije toekomst. Al eerder in de geschiedenis werden beroepsverboden afgekondigd. Bepaalde groepen mochten niet meer werken omdat ze bijvoorbeeld zigeuner of joods waren of communist. Nu dus de motorrijder. We zullen zien of dit tegenwerken lang stand gaat houden. Als het aan Ivo Opstelten en Ronald Plasterk ligt is de motorrijder straks alleen nog maar een herinnering.

reacties
  1. pattimura schreef:

    We mogen geen marokanen weg zetten als teveel. Maar motorrijders worden dus wel als teveel beschouwd. Mensen van Nederland. Jullie hebben je een loer laten draaien door op deze partijen. Te stemmen. Bij de volgende. Verkiezingen stem op een partij die Nederland voor laat gaan en niet Europa. Kijk naar al die bedrijven. Die het land worden uitgejaagd door belastingen. Roken mag niet meer. Alcohol aan banden. Motoren wegermee.. Als je overvallen word alles toestaan. Weg met deze regering .

    Like

  2. Igmu Taka Leo schreef:

    Laat ons met rust , zelfts de harleydagen worden gecanceld door die opstelten en zijn meelopende burgervadertjes ,bah bah bah , ze gunnen motor lievend Nederland niet meer ,laat staan alle handelaren die de dupe zijn .
    Ik heb een petitie opgestart en wil graag dan een ieder die een hart heeft voor al de mooie harley dagen die niets anders dan prachtige dagen zijn voor jong,oud,gezinnen,motor rijders en anderen die het leuk vinden deze te ondertekenen zodat we een vuist kunnen maken tegen de politieke dwaasheid die er heerst .
    Bij meer dan 40.000 ondertekeningen of meer is natuurlijk beter , kunnen we samen met veel motor rijders de petitie aanbieden aan de minister in Den Haag om ons ongenoegen te laten blijken .
    Dus deel deze link zoveel mogelijk zodat alle liefhebbers gaan tekenen tegen deze onzin .

    http://tegenaflastenharleydagen.petities.nl/

    Like

  3. René schreef:

    Om even over normen en wetten te beginnen. Laat de (r)overheid eens hand in eigen boezem steken. Zij helpen met hun criminele elite dit land gierend hard richting afgrond. Universele rechten van de mens worden gewoon geschonden hier via gemaakte wetten en handelen. De reden dat ze motorclubs en MC’s willen aanpakken en in een kwaad dachtlicht zetten is, omdat ze geen grip erop kunnen krijgen en alles in dit land willen controleren, verdeel en heers, breekt eenheid bij het volk. Helaas lees ik hiertussen ook reacties van mensen die geconditioneerd zijn in hun denken, aangestuurd door de main stream media. Mensen, neem een voorbeeld aan de clubs en MC’s, ga een eenhied vormen, om de criminele lands bestuurders en elite te ontwapenen. Eenhied maakt macht!

    Like

  4. hans jong schreef:

    Nou jeetje jullie ben echt gek aan het worden dingen die jullie beweren bullshit tis geweldig bij de motorclub er heerst gezelligheid en al dat noemt men een groot family ja en jullie zijn gewoon gek in hoofd.pedofiel vind ik erger sorry zal me kids nu goed in de gaten houden als pedofielen nie zo veel krijgen en bin motorclubs durf ik me kinderen laten lopen dat zijn gewoone mensen met een goed hart al die media er over vind ik bullshit
    Vertel eens de goede kant van de motorclubs en niet de negatiefe kant pff

    Like

    • dutchbikers schreef:

      Lees onze artikelen eens goed Hans Jong…. Wij doen niet anders als positief over motorclubs schrijven. Ieder op de redactie rijd zelf, we bestaan uit motorrijders. We heten DUTCHBIKERS. Inderdaad is er gezelligheid bij motorclubs, wij weten dat. Die gezelligheid promoten, beschermen en maken we. Ook onze kinderen lopen bij onze clubs en kennen onze vrienden.

      Like

    • chantall schreef:

      dat ben ik helemaal met je eens zo,n gore pedo heeft alle vrijheid en kan lekker zijn gang gaan het is de omgekeerde wereld en wat hebben bikers nu in godsnaam gedaan.? een kind is veiliger bij dat soort mensen maar goed daar mogen we weer niks over zeggen .

      Like

  5. Bella schreef:

    http://www.rtvnh.nl/nieuws/140770/Harleydag+Haarlem+op+losse+schroeven#.Uz1nuxI04lo.facebook

    Ik wil niet met mijn kinderen naar een voetbalwedstrijd en zeker never nooit in vak X. Ik wil niet met mijn kinderen in een trein zitten vol voetbalsupporters. Ik wil niet meer met mijn kinderen in de avond alleen over straat lopen . Ik wil zeker niet in de avond in een park lopen of in een straat waar een groepje mannen staat. Wat ik wel doe,…met mijn kinderen naar motorevenementen gaan, omdat het daar gezellig is en omdat mijn kinderen dat leuk vinden en ook,…omdat ik zekerrrrrr weet dat wij daar veilig zijn en ten aller tijde geholpen worden moest er nood aan de man zijn en omdat wij daar met respect worden behandeld!!!!!!!

    Like

  6. karel van Houten schreef:

    Lijkt me simpel, beeld je eens in wat een pedofiel zou doen ( walgelijk genoeg helaas ) en daarna hetzelfde bij een biker. Bedenk nu maar voor jezelf van welke van de twee je het meest naar kan worden.
    Das logisch toch ?????
    LAAT DE BIKERS EENS MET RUST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  7. Leinaar op de motor schreef:

    Ja dat lijkt mij goed laat de 1% bikers de pedofielken afschieten en laat ze dan als dank een tijdje met rust

    Like

  8. jan schreef:

    wat een stelletje mekkeraars daar in holland , pedofielen afschieten en klaar is kees .

    Like

  9. toon schreef:

    ja dat klopt ayla .. ik werd eens helemaal gestript toen ik naar engeland ging. toen zei ik joh als ik iets wil smokkelen ga ik wel met een opel kadett en vrouw en kind! wat denk je het jaar erop ging ik met een alfa en mn dochter en vrouw .enne heel de auto overhoop. ik had niks gesmokkeld hahahahaha

    Like

  10. Ayla schreef:

    Ik heb eens een vriend gehad die werkte bij de douane, en motorbikers zijn een apart volk zei hij en worden vaker aan gehouden dan een automobilist…

    Like

  11. Peter schreef:

    Het vergelijk van een biker club en een groep pedofielen is natuurlijk “Geen vergelijk”. Het is altijd makkelijk naar een ander te wijzen wanneer ze je te dicht op de huid zitten. Let wel beide groepen doen dingen die gewoon crimineel zijn. Dus niet zielig doen en zeggen dat anderen iets erger doen.

    Er zijn voldoende aanwijzingen dat ook MC’s criminele handelingen verrichten en ja die pedofiele zijn ook verschrikkelijk. Mijn standpunt:

    “Beiden stevig aanpakken en lang ophokken!”

    Like

    • dutchbikers schreef:

      Note: Bikers en Pedofielen worden hier niet vergeleken Peter. Het gaat de schrijver erom dat lid zijn van een motorclub je direct als crimineel bestempeld. En dat zo’n lidmaatschap je dus je baan kan kosten. Ook MC’s doen criminele handelingen. Ook ANWB leden, supportersclubs in het voetbal (hooligans), voetballers, ijshockeyers doen criminele dingen.

      Like

  12. sjaak schreef:

    stelletje marktwijven die motorrijders. Ook nog een max. snelheid voor motorrijders: 80.

    Like

  13. Mazzzz schreef:

    Wat ik van de reden vind van dit stukje laat ik even buiten beschouwing, daar heb ik een mening over, maar het stuk zelf vind ik nogal ongenuanceerd. Over stemmingmakerij gesproken….. Ik, als semi-ambtenaar, rij ook motor en daar waar ik werk vinden ze dat heel normaal, niks bijzonders aan. Maak ik een grove overtreding op de weg dan kan mij direct ontslag te wachten staan. Ik weet dat dit bij het integriteitsbeleid hoort. Mocht dit dus gebeuren dan is de enige waar ik met de vinger naar kan wijzen, mezelf. Laten we eerlijk zijn, het heeft niks met het feit te maken of we ons op 2 of 4 wielen verplaatsen maar met de activiteiten die je er daarna op naast houdt. Neem je verantwoording daarin en hou op met mekkeren.

    Like

    • dutchbikers schreef:

      Note: En dat is dus niet wat motorrijders te wachten staat. Het simpele lidmaatschap van een club “als” een MC kost mensen straks hun baan. Dat is wat Plasterk vertelde, dat is wat Opstelten al een aantal malen gezegd heeft. Je kun jaren prima werken, blijkt binnenkort dat je lid bent van een 1% club (zouden ze weten waar dat vandaan komt?) dan ben je of lid-af of werkeloos.

      Like

      • Mazzzz schreef:

        Nu nuanceer je het wel en dat dat dus in het stuk niet gebeurt is precies wat mij stoort want daar wordt letterlijk geschreven: “Het is scheef. Rijden op een motor kost je je baan, je inkomen en brengt mensen daardoor aan de rand van de afgrond.”

        Like

  14. chantall schreef:

    Wat ik er van vindt is het volgende en dan druk ik me nog netjes uit. Het is uiterst schandalig dat die gasten vrijer zijn dan een biker. En die verening martijn dat die niet meer verboden is ??? Waar zijn we mee bezig joh. Echt ik kan me hier zo boos over maken. Zelf heb ik ook kinderen moet er niet aan denken dat er eentje aan zou komen. Ik zou hem afmaken eigenhandig. Nee die pedo’s moeten ze ontdoen van hun geslachtsdeel, maar dan op een zeer pijnlijke manier.

    Like

  15. Ayla schreef:

    Je mag je inderdaad niet beschermen met een knuppel tegen de inbreker. Maar ik sla de inbreker wel tot moes en vraag dan om zijn naam…..Pedoseksuelen mogen kinderen misbruiken, al bel je de politie tig keren, dat er iets aan de hand is en er genoeg bewijsmateriaal is..ze doen niks. Als je een pedoseksueel het ziekenhuis inwerkt, komt de politie je arresteren dan ben jij de dader en slechterik…Als je kind die bedreigt wordt door een gek, en de politie ook nog hoort dat hij een bloedbad aan wil richten en haar zal doden doet de politie niks……De politie komt in actie als ze al is vermoord……En de koningin (heb niks tegen haar) die krijgt veel bescherming voor als er eens wat gebeurd…..Is mijn kind dat minder als de koningin?……Mensen die te hard rijden, worden altijd gepakt door de politie…waarom hardrijders wel pakken en mensen die dreigen iemand te vermoorden gewoon hun werk laten afmaken……Een man uit Friesland bedreigde een pedoseksueel en werd gelijk opgepakt……Waarom krijg ik het gevoel dat pedoseksuelen en moordenaars gewoon hun gang kunnen gaan?…..We vechten in NL voor gelijkheid, waarom krijgt dan niet iedereen dezelfde bescherming als onze koningin? Waarom dat onderscheid tussen mensen?

    Like

  16. MANON schreef:

    Nederland moet meer in de spiegel kijken en niet teveel over een ander hebben.Als iemand inbreek in je huis mag je jezelf niet verdedigen.Nederlanders hebben teveel dat alle buitenlanders criminelen zijn maar als een blanke nederlander een pedo is of kinderen mistbruiken dan houden alle nederlanders zich stil.Maar ooh wee als een buitenlander wat doet wat niet door de beugel kan.Dan staat het groot in de pagina.De grootste crimineel is de nederlandse regering die graait in ander mans portemone waar mensen in heel nederland zijn rechten hebben maar die worden van elke mens ontnomen.Dus hou toch op over de motor clubs die zo negatief in de media worden gebracht.

    Like

  17. Eduard schreef:

    Die kabouter was van wegmisbruikers, kleine rectificatie!
    Maar niet elke motorrijdende ambtenaar is de klos! Ik kwam vorig jaar zomer bij ons Raadhuis aan en de burgemeester stond buiten. Hij kwam op mij af en merkte op dat ik een heel mooie motor heb! Ik heb een HD maar een van de wethouders ook! Ben niet lid van een club of zo!
    Maar bij lidmaatschap van een 1% club kan vragen oproepen, waar ik mij dat best kan voorstellen. Maar ontslag is wel heel rigoureus!

    Like

  18. Mirjam schreef:

    Alles wat op minder dan 4 wielen rijdt, wordt over 1 kam geschoren. Als ergens een motorrijder omkomt bij een ongeluk, “zal hij wel te hard hebben gereden”. Mensen moeten de ogen en oren eens open zetten en niet als een stelletje kudde dieren achter elkaar aanlopen. Mijn ouders dachten eerst ook zo, tot mijn broertje, man en ik ons motorrijbewijs haalden. Toen kregen ze de andere kant te zien…

    Like